Home » » Contoh Pidato Bahasa Jawa Perpisahan Singkat

Contoh Pidato Bahasa Jawa Perpisahan Singkat

Contoh Pidato Bahasa Jawa Perpisahan Singkat - kali ini saya akan membagikan tentang pidato bahasa jawa untuk anda yang sedang ada tugas sekolah ataupun disuruh untuk memberikan sebuah pidato di depan umum. Jika anda ingin membawakan pidato tapi kesusahan untuk membawakannya dalam bahasa jawa mungkin karena anda bukan orang jawa atau ada sebab lainnya sudah pasti itu akan menjadi hal sangat berat.

Sekarang contoh pidato bahasa jawa ini memang sangat dicari-cari orang sehingga terlintas di pikiran saya untuk memasukkannya pada blog saya setelah sebelumnya ada puisi cinta yang sangat romantis.

Pidato Bahasa Jawa

Contoh Pidato Bahasa Jawa


Sugeng siang sedaya kemawun...

Ingkang dahad kinormatan Bapak Kepala Sekolah SMPN 1 Bojonegoro, bapak ugi ibu guru, staf TU, konco-konco ugi adek-adek sedaya kemawon ingkang kula tresnani. Sapisan, monggo kita sedaya sesarengan ngaturaken puji syukur dumateng Gusti ingkang Maha Agung, Ingkang sampun maringaken nikmat kewarasan dumateng kita sedaya. Dados kita sedaya saget sesarengan kempal dhateng adicara perpisahan siswa kelas 9 sapunika.

Kula siswa kelas 9B ingkang tinanggenah guru kagem mewakili konco-konco kelas 9 kagem ngaturaken matur sembah suwun kula sakonco namung saget ngaturaken ucapan matur sembah nuwun kagem sedaya bapak ibu guru ingkang sampun mbulawantah kula sakonco dangunipun tigang warsa dateng pawiyatan menika.

Kula sakonco inggih badhe nyuwun pangestunipun supados kula sakonco saget nglebeti pawiyatan enggal ingkang sae ingkang sampun dhados tujuan kula sakonco. Ugi supados kula sakonco saget dados tiyang ingkang migunani kagem keluarga, masyarakat, ugi bahasa lan negara.

Sejatosipun kula sakonco kraos awrat sanget kagem nilaraken pawiyatan menika. Amargi pawiyatan menika supados kados griya kula payimbak. Bapak ibu guru inggih sampun kula anggep kados tiyang sepuh kula payimbak. Kula inggih gadhah sekedik pesen kagem adek-adek kelas 7 kaliyan 8 supados sinal ingkang sregep sinau supados saget wujudaken cita-cita nipun ugi dados lare ingkang lanthip.

Cekap semanten saking kula, manawi anggen kula sakonco kagungan sisip sembering. Ingakang klenthu, kula nyuwun agunge panga puten dumateng sedaya kanawon. Kula aturaken matur sembah suwun.

Sugeng Siang...

Sebagian orang membutuhkan Pidato Bahasa Jawa karena ini dinilai sangat membantu menambah pengalaman dalam membawakan bahasa daerah. semoga bisa bermanfaat untuk anda semuanya
Comments
0 Comments

Kirim Puisi / Cerpen

Bagi sobat yang hobi menulis puisi, cerpen atau pantun, dapat mengirimkannya ke email berikut, nanti akan dimuat di kukejar.com. Setiap harinya blog ini dikunjungi oleh lebih dari 9.000 pengunjung, jadi karya tulis sobat sangat mungkin untuk dilihat oleh ribuan pengunjung.

Syaratnya harus karya sendiri dan bukan copas dari blog/web orang lain.

email: admin@kukejar.com

Terimakasih.

Recent Post